Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spousta věcí, co píšete, je překroucená a přitažená za vlasy.

V Praze se za dlouhou dobu nepostavilo z tramvajových tratí nic, současné zastupitelstvo plánuje prodloužení mnoha úseků, jak jste přišel na to že něco zastavili? Tramvaj z Podbaby do Bohnic závisí na dalších úsecích. Přes řeku povede nejdřív lanovka, potom teprve tramvajový most.

Délka nástupišť – město není nafukovací. Příště si můžete stěžovat že se tam nevejde kolejové vozidlo typu Elefant.

Přesouvání zastávek MHD je běžný jev. Nábřežní zastávka u Národního divadla bude jinde, ale díky tomu přibyde zastávka Karlovy lázně, která byla dříve pouze v jednom směru, nový stav je pro mnoho lidí výhodnější.

„Zasypání“ trati v Antonínské je návratem k jednopatrovému městu, šťastný krok pro obyvatele, slzičky pro tranzitní řidiče. Dálniční x tramvajové podjezdy jsou jeden z nejhorších pohrobků komunistické betonové éry, které zničily stovky metrů městského prostoru ve prospěch motoristického smradu a hluku, zpřetrhaly vazby mezi čtvrtěmi, prodloužily vzdálenost pro chodce i řidiče o stovky metrů, zvýhodnily vlastně pouze tranzit, zničily atmosféru mnoha míst.

Co se týká metra, vidím že jedete politiku, tomu už asi každý čtenář nerozumí.

1 0
možnosti

TT Bystřická-Budějovická-Dvorce je v ÚP. Je hezké, že zastupetelstvo plánuje, ale mělo by dát pokyn k tomu, aby DPP zahájil práce na DÚR. A protože to zastupitelstvo ani rada neudělaly, tak byly přípravné práce zastaveny. Aby se mohlo pokračovat, musí náměstek pro dopravu připravit tisk s pokynem k zahájení prací na DÚR. A když to neudělal, tak práce zastavil. Shodujeme se na tom, že práce na TT Podbaba-Bohnice byly zastaveny s tím, že TT bude nahrazena lanovkou. Lanovka prodlouží jízdní dobu o 15 min. a zkomplikuje cestu dvěma přestupy. V Podbabě bude přestup poměrně fyzicky náročný. Kapacita bude výzaně nižší. Atraktivita a konkurenceschopnost veřejné dopravy se sníží.

Délka tramvajových nástupišt v Praze byla donedávna většínou 65m (maximální povolená délka tramvajové soupravy je 60m). Nemám pocit, že by se zkracováním tramvajových nástupišť v Praze město nějak vyfouklo. Dlouhé soupravy jezdí v Brně, Ostravě, Berlíně, Mnichově, připravují se v Plzni. Žádné z těch měst není nafukovací, ale pochopili tam, že cesta ke snížení motoristického smradu a hluku nevede zasypáváním tramvajových tratí, ale zvyšovaním kapacity, pohodlí a rychlosti tramvajové dopravy. Nemám pocit, že by protihluková zeď v Antoninské ulici, podobná protihlukové zdi v Plotní ulici v Brně, která by vznikla po zasypání současné trati, nejak zkrátila vzdálenosti pro chodce a zlepšila atmosféru místa. Jeďte se podívat do Plotní ulice v Brně, jestli neco takového ooravdu chcete. Ono v Brně to na malůvkách architektů taky vypadalo mnohem líp, než v reálu. Zasypání by samozřejmě prodloužilo jízdní doby z snížilo kapacitu tratě, zvýšila by se i potřeba vozidel. Rychlá tramvaj s mimoúrovnovými křiženími není žadný pohrobek komunismu, funguje to třeba ve Stockholmu, Vídni a řadě německých měst. Moderní tramvajová trať není ničení městského prostoru ve prospěh motoristického smradu a hluku, ale naopak snižuje zatížení města automobilovou dopravou. Všiměte si, jak se dobře na karlově mostě prodávají obrázky

0 0
možnosti

P66e41t76r 39B11a32r93t19a

11. 10. 2021 18:44

Clanek je jen snuska blabolu, nejspise cilenych za osobni pomstu, za to, ze autor byl odejit z dozorci rady Dopravniho podniku. A hlavne autor zapomnel upozornit, ze jako byvaly clen TOP09 a pozdeji piratsky poradce u vetsiny rozhodnuti byl a jako zastupce v dozorci rade DPP proti Metru D nikdy nevystupoval, dokud mel teple mistecko.

3 2
možnosti

Proti metru D jako takovému jsem nebyl, ale prosazoval jsem variantu, která byla o 60 miliard levnější, než ta realizovaná. Proti budování druhé stanice Pankrác v první etapě jsem vždy vystupoval. Vždy jsem byl proti doplňkovému geologickému průzkumu. Nesouhlasil jsem ani s opravami vozů metra za 14,6 miliardy bez výběrového řízení. Z DPP jsem byl podruhé odejit proto, že jsem veřejně vyhlásil svůj nesouhlas s prodejem stanice metra Kačerov.

https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?f=1262&t=55599

K problémům pražské dopravy se vyjadřuji veřejně dlohodobě, napřiklad v tomto blogu, nebo třeba i v České televizi:

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1142743803-reporteri-ct/213452801240040/obsah/285348-tramvaje-pro-prahu-za-vsechny-penize

1 0
možnosti
Foto

Ty průzkumné vrty za miliardu a půl mě už taky zaujaly asi před rokem. A nebyl jsem sám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2254x
Jsem vcelku optimista a věřím, že to bude lepší. Jsem členem ČKAIT.

Seznam rubrik

Oblíbené články