Diskuse

Kam s ním?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

mareks65

30. 5. 2010 10:46
Parkování

Parkování je a bude problém, řešením je podpora cyklostezek nebo Carsharing. V mnoha velkoměstech, např v Paříži mnoho lidí nevlastní auto, nebo mají auto nižší třídy a nejedná se o příjemce sociálních dávek. Podporu si též zaslouží lepší využití vlaků linek S:-)

0 0
možnosti
PN

Plesard

26. 5. 2010 9:48
Parkování

Myslím si, že největším problémem centra města nejsou auta , která tam vjíždějí, ale zaparkovaná auta rezidentů, co tam bydlí. Pochybuji, že by někdo jezdil do centra jen tak, aby se projel a pokochal krásami Prahy (i když určitě se vyjímky najdou). V naprosté většině tam jedete, jen když tam něco potřebujete, a pak zase odjíždíte. Veřejná komunikace by neměla sloužit jako parkoviště, ulice jsou většinou úzké a zaparkovaná auta pak komplikují dopravu. V místech, kde je to možné, bych udělal placená parkoviště, kde by mohl parkovat každý, kdo tam potřebuje stát delší dobu. Krátkodobé zastavení (cca 10 min. - malý nákup, naložení věcí apod.) by mělo být povolené všude, kde to nebrání dopravě. Zneužívání by kontrolovala MP stejně jako dnes kontroluje zóny. U rezidentů pak nevidím důvod, proč by měli parkovat na ulici před svým domem na veřejné komunikaci a skoro zadarmo. Pokud chtějí parkovat poblíž bydliště, ať si parkování platí jako každý jiný na vyhrazených místech. Nebo ať si na své

0 0
možnosti
PN

Plesard

26. 5. 2010 9:52
Parkování - pokračování

..svém pozemku postaví garáž. Podle mého názoru modré zóny jen podporují nárůst aut, místo aby ho nějak regulovaly. Přeci 700,- ročně nás nezabije a místečko pro svého miláčka mám téměř jisté...

0 0
možnosti
MB

buxus

26. 5. 2010 9:19
Obávám se, že chcete řešit následky a nikoliv příčinu

Příčina je jasná - v širším centru města se neustále povolují stavby náročné na dopravní obslužnost. Na volných pozemcích (novostavby) i při rekonstrukcích se pak prudce zvyšují nároky na příjezd, odjezd a parkování motorových vozidel. Existují sice tabulky, kolik parkovacích míst musí taková stavba vytvořit, jenže ty jsou nedostatečné a často (u kancelářských budov) nepočítají vůbec s návštěvníky. Stačí se podívat na okolí Pankráce a Budějovického náměstí. A k tomu všemu přibývá i další trend. V bytové jednotce, kde dříve stačilo jedno auto, mají lidé teď auta dvě, nebo i víc. Jedno rodinné, jedno firemní, jedno třeba pro syna. A ulice nafukovací nejsou, i v případě lepšího technického uspořádání parkovacích ploch to situaci neřeší. Největším problémem však budou příjezdové a odjezdové komunikace do širšího centra. Pokud necháme stranou drahé a technicky složité tunely, je situace takřka neřešitelná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2254x
Jsem vcelku optimista a věřím, že to bude lepší. Jsem členem ČKAIT.

Seznam rubrik

Oblíbené články